رسالت دفتر توسعه آموزش (EDO)

دفتر توسعه آموزش دانشکده سلامت و دین ساختاری از مجموعه معاونت آموزشی دانشکده است که در راستای رسالت مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی قم ماموریت دارد تا در جهت ارتقاء کیفیت آموزش دانشکده، اساتید را یاری نماید و به عنوان بازوی کمکی هدایت و هماهنگی فرایند آموزشی در دانشکده، کمک موثری بعمل آورد. بدین منظور ارتقای کیفی سطح توانمندی‌های آموزشی و ایجاد تعهد به یادگیری در بدنه علمی و آموزشی دانشکده با هدف تربیت نیروی انسانی کارآمد، متعهد به اخلاق حرفه ای و خلاق برای ارایه خدمات سلامت با کیفیت به آحاد جامعه، متناسب با نیازهای حال و آینده سیستم سلامت از اهم رسالت‌های این دفتر می باشد.

 

اهداف دفتر توسعه آموزش (EDO)

این دفتر در راستای اهداف مرکز مطالعات و توسعه دانشگاه، اهداف خود را در حیطه های عملکردی زیر دنبال خواهد نمود:  

توسعه برنامه ریزی درسی و آموزشی (Curriculum Planning & Development)

ارزشیابی (Evaluation)

پژوهش در آموزش (Research in Education)

توانمندسازی اعضای هیئت علمی و کارکنان (Faculty & Staff Development)

آموزش پاسخگو (Accountable Education)

آموزش مجازی (Virtual Education)

جشنواره آموزشی کشوری شهید مطهری

 

فلسفه دفتر توسعه آموزش (EDO)

 

 

 

 

 

 

دفتر توسعه دانشکده با توجه به ارزشهای حاکم بر جامعه و ارتقاء سطح سلامت و با مشارکت فعالانه و اشاعه روحیه همکاری زمینه و بستر مناسب و مساعدی را برای رشد دانشجویان و اساتید فراهم می‌سازد.

 

چشم‌انداز دفتر توسعه آموزش (EDO)

دفتر توسعه آموزش دانشکده در راستای دورنمای مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه و با عنایت به ارزش‌ها و باورهای آموزشی و پژوهشی تمایل دارد در جهت کسب جایگاهی برتر در حیطه‌های آموزشی در سطح ملی و منطقه ای گام برداشته و در سطح بین المللی مطرح باشد.